ویدئو

قهوه های دمی نورسکا

قهوه نورسکا 8 شب

قهوه های دمی نورسکا

قهوه های دمی نورسکا محصول جدیدی است که از یک ایده نو نشات می گیرد. با نورسکا شما می توانید در کمترین زمان و با کمترین تجهیزات قهوه دمی تازه و با عطر و طعمی عالی را تهیه کنید. تهیه و دم‌آوری قهوه نورسکا، دمی چکه‌ای است که بسیار راحت است و وقت زیادی لازم ندارد.

قهوه‌ی دمی چکه‌ای با عبور آب به‌صورت آهسته از بین قهوه‌ی آسیاشده آماده می‌شود. برای تهیه قهوه‌ی دمی چکه‌ای، ابتدا مقدار مشخص (بسته به نوع قهوه، سلیقه‌ و …) پودر قهوه را با درجه آسیاب متوسط داخل فیلتر کاغذی دستگاه قهوه‌ساز یا ابزار دم‌آوری مربوطه می‌ریزیم. سپس مقدار مناسبی آب داغ (حدود ۹۰ درجه‌ی سلسیوس) روی آن می‌ریزیم. با گذشت چند دقیقه، آب از میان دانه‌ها عبور کرده و قهوه‌ی دمی برای نوشیدن آماده است. در این روش دم‌آوریِ قهوه ابزارهایی مانند کمکس و دستگاه‌های قهوه‌ساز خانگی استفاده می‌شوند.

این روش دم کردن قهوه، دم کردن چکه‌ای یا دریپ کافی (Drip Coffee) نام دارد که در آن آب جوش از پودر قهوه آسیاب شده موجود در فیلتر مخصوص عبور می‌کند و در مسیر، قهوه دم شده از آن خارج می‌شود. تفاوت این روش با روش کِمِکس و قهوه ساز برقی، سرعت و سهولت آماده‌سازی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید